استاندار قزوین گفت: تولید ریشه و اساس نظام مالیاتی کشور است و اگر دچار آسیب شود در بلندمدت با خسارت‌های جدی مواجه خواهیم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار در بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان گفت: سازمان امور مالیاتی یکی از مهمترین دستگاه‌های کشور است و رکن مهم تامین مالی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: موفقیت هر مجموعه‌ای در گرو جلب اعتماد ذینفعان است و اداره‌های امور مالیاتی باید تعامل مطلوبی با مالیات دهندگان داشته باشند.

استاندار گفت: ریشه و اساس نظام مالیاتی، تولید است و اگر تولید دچار آسیب شود در بلند مدت با خسارت‌های جدی مواجه خواهیم شد.

جمالی پور افزود: امروز بقا و حیات و امنیت ما در گرو قدرت گرفتن بخش تولید است و در نظام مالیاتی در کنار اخذ مالیات، صیانت از بخش تولید باید در اولویت قرار گیرد، زیرا ریشه کار دستگاه امور مالیاتی کشور را تولید تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: نباید اجازه داد تا با سیاست‌های غلط واحد‌های تولیدی دچار ضرر و زیان شوند و سرمایه‌های بسیاری در کشور به هدر رود.

استاندار گفت: خوشبختانه با تدابیری که توسط مدیران و کارکنان امور مالیاتی استان و حمایت‌های مدیریتی استان اتخاذ شده در آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته، اداره کل امور مالیاتی استان قزوین رتبه برتر کشوری را کسب کرده است که باید از زحمات مسوولان امر در این زمینه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار