پلیس مازندرانی در مواجهه با کودک کار رفتاری جالب از خود نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،استوار یکم حسینعلی حبیبی پلیس مازندرانی اهل نکا که اکنون در کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی این شهرستان فعالیت می‌کند هنگام ماموریت پس از مشاهده پابرهنه بودن کودک کار در چهارراه برای او صندل می خرد و به او هدیه می‌دهد.

در این ویدئو که دوربین‌های راهنمایی و رانندگی ترافیکی شهر نکا آن را ثبت و ضبط کردند این پلیس ابتدا یک جفت صندل به این کودک کار هدیه می‌دهد که اندازه پای کودک نیست به همین دلیل دوباره صندلی دیگر برایش می‌خرد.

این ویدیو با عنوان چهره واقعی پلیس ایران در حال انتشار در فضای مجازی است.

استوار یکم حسینعلی حبیبی پلیس نکایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با بیان اینکه این اتفاق ظهر جمعه ۱۱ تیر ماه در چهار راه مرکزی شهر روی داد، گفت: آن روز هوا بسیار گرم بود و با مشاهده دختر بچه‌ای که پابرهنه روی آسفالت داغ چهار راه قدم می‌زد به مغازه کفش فروشی رفتم و یک جفت صندل برای او خریدم.

او افزود: بعد از اینکه متوجه شدم صندل خریداری شده اندازه پای دختر بچه نیست دوباره به مغازه برگشتم و سایز مناسب کودک را خریداری کردم.
این پلیس مازندرانی گفت: پلیس به علت وجود ترافیک در این منطقه پرتردد همیشه مستقر است و این دختر خانم که اهل همین شهر است هرگاه با پلیس مواجه می‌شود با روی خوش به آن‌ها خسته نباشید می‌گوید.

حسینعلی حبیبی با بیان اینکه رفتار بقیه پلیس‌های شهر نیز نسبت به این کودک کار دلسوزانه و با احترام است، ادامه داد: این کودکان به علت مشکلات اقتصادی گاهی اوقات از حداقل امکانات محروم هستند و کمک به این افراد هم وظیفه انسانی است.

او افزود: پلیس اگرچه با قدرت با سوء استفاده از کودکان کار  برخورد می‌کند، اما نگاه نسبت به این کودکان که برای معیشت خانواده کار می کنند مجرمانه نیست.


انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۷ تير ۱۴۰۰
خسته نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۶ تير ۱۴۰۰
همچین انسان های باعث سر بلند ایران و ایرانی است
زنده باد بر انسان های نیکو سرشت