کلیدری گفت: با خیز موج پنجم کرونا، انتظار میرود که روزانه شمار مبتلایان به کرونا در استان اصفهان به بیش از سه هزار نفر برسد.

کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: در حال حاضر روزانه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ بیمار کرونا مثبت در استان اصفهان شناسایی میشود که بیش از ۲۰۰ نفر از این افراد باید در بیمارستان بستری شوند و تحت مراقبت قرار بگیرند.


او با اشاره به اینکه افزایش ۳۰ درصدی تعداد مراجعان سراپایی کرونا، نشان از شیوع موج جدید کرونا در استان اصفهان میدهد ادامه داد: اگر وضعیت موجود بدین منوال ادامه یاد، با شیوع موج پنجم، انتظار میرود که شمار شناسایی روزانه بیماران کرونا در استان به بیش از سه هزار نفر برسد.


کلیدری بیان کرد: اگر مردم شیوه نامه‌ها را رعایت نکنند در روز‌های آینده کل استان در وضعیت قرمز قرار میگیرد و شرایط بحرانی را تجربه خواهیم کرد.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد: هنوز نزدیک به سیصد هزار نفر از جمعیت استان واکسینه شده اند و برای رسیدن به وضعیت متوسط ایمنی در جامعه باید حدود دو میلیون نفر واکسیناسیون در استان داشته باشیم که برای رسیدن به این مهم هنوز راه زیادی داریم و از مردم تقاضا داریم که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.