شاخص کل بورس، تا ساعت ۹:۴۵ با رشد ۲ هزار و ۹۶۷ واحدی، روی پله یک میلیون و ۲۴۸ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز چهارشنبه (۱۶ تیرماه) شاخص کل بورس در ساعت ۹:۴۵ با رشد ۲ هزار و ۹۶۷ واحدی روی پله یک میلیون و ۲۴۸ هزار واحدی قرار گرفت.

 امروز (۱۶ تیرماه) شاخص کل بورس تهران با رشد ۲ هزار و ۳۴۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۳ هزار واحدی قرار گرفت و کار خود را آغاز کرد.


بیشتر بخوانید


فارس، فولاد و غدیر سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را تا این لحظه بر شاخص کل داشتند. همچنین فملی، ولکار و شستا نیز سه نماد پرتراکنش تا این لحظه در بازار هستند.

در ادامه روند صعودی بازار در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه شاخص کل با رشد ۳ هزار و ۵۳۸ واحدی به پله یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی رسید.

نماد‌های فارس، فولاد، وغدیر بیشترین تاثیر را بر روی شاخص کل داشتند و همچنین ولکار پر تراکنش‌ترین نماد تا به این لحظه بوده است. برترین عرضه مربوط به نماد‌های سنیر، غدام و ثنوسا و برترین تقاضا مربوط به نماد‌های رمپنا، کمند و فاراک تا به این لحظه بوده است.

در ادامه روند صعودی بازار در ساعت ۱۱ و ۴۶ دقیقه شاخص کل با رشد یک هزار و ۷۶۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۲۸۳ هزار واحدی قرار گرفت.

فولاد، فارس، فملی و وغدیر تاثیر گذارترین نمادها در شاخص کل بوده‌اند و همچنین ولکار، برکت و فملی سه نماد پر تراکنش بازار بوده‌اند و بیشترین حجم معاملات در بورس مربوط به خساپا،خودرو و کمند است.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۳۳ واحدی بر روی کانال ۱۸ هزار واحدی قرار دارد‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۶ تير ۱۴۰۰
چرا باوجود صعود بازار بورس در ۱۰ روز گذشته ولی سهام صندوق پالایش همچنان روند نزولی رو طی میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۶ تير ۱۴۰۰
چرا باوجود صعود بازار بورس در ۱۰ روز گذشته ولی سهام صندوق پالایش همچنان روند نزولی رو طی میکند
آخرین اخبار