رئیس هیئت فوتبال شهرستان کرمانشاه گفت : از زمان بعد از تشکیل انتخابات مجمع هیئت فوتبال اختلافات هیئت و اداره کل ورزش و جوانان شروع شد.

برومند فر رئیس هیئت فوتبال شهرستان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : قبل از برگزاری انتخابات مجمع هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان اختلاف غیرقابل حل نداشتند، اما بعد از آن بیشتر اختلافات به سمت هیئت‌های شهرستان‌ها رفت.

او گفت : متاسفانه پیامد این اختلاف این بود که چهارشنبه هفته گذشته سرپرست مجموعه ورزشی آزادی به هیئت آمده و عنوان کرد مامورم و معذور و از طرف مدیرکل اعلام شده وسایل شخصی خود را جمع آوری کنید ما هیئت را قفل می‌کنیم.

برومندفر افزود: ما هم اعلام کردیم وسیله شخصی نداریم و همه آن متعلق به هیئت است و شما کتبا به ما اعلام کنید.

او افزود: در حال حاضر پلمبی صورت نگرفته و در حال برگزاری مسابقه باشگاه‌ها در زمین انقلاب هستیم.

کرمی رئیس هیئت شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: دقیقا از زمانی که مجمع انتخاباتی فوتبال تشکیل شد و ما به برادر مدیرکل اداره ورزش که صلاحیت نداشتن رای ندادیم مشکلات شروع شد.

او گفت: پیامد‌های به وجود آمده غیرقانونی است رئیس اداره ورزش شهرستان هرسین تاکید کردند که مدیرکل اداره دستور دادند یک سری اعضا جابجا شوند که خلاف مقررات است مدیرکل اجازه صدور حکم ندارند فقط می‌توانند نفر معرفی کنند آن هم درصورتی که سرپرست و رئیس هیئت وجود نداشته باشد.

کرمی افزود: این‌ها می‌خواهند مجمع فوق العاده بگذارند رئیس هیئت استان را عوض کنند نفرات کنار دستش را بردارند.

او افزود: از پیامد‌های این مجمع این است که زمین شهرستان ما را به بهانه چمن مصنوعی تخریب کردند به حال خود رها کردند الان فقط شن و خاک است و هیچ.

نوروزی رئیس هیئت شهرستان سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: ورود اداره کل ورزش به حیطه فوتبال غیرقانونی است امکان جابجایی رئیس هیئت از طرف اداره ورزش امکان ندارد و آن ها فقط می توانند نفر معرفی کنند فعلا خداروشکر پلمبی برای ما انجام نشده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.