️ابوالفضل محبان گفت : ️تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به همراه تیم بسیج جامعه پزشکی استان در مناطق زلزله زده مستقر و به مردم خدمات رایگان ارائه دادند.

 ️به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت :   ۱۵۰ نفر از کادر پزشکی در قالب ۸ تیم بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) از ۸ شعبه هلال احمر در شهرستان‌های استان به همراه یک تیم از بسیج جامعه پزشکی در ۹ روستای زلزله زده مستقر و به مردم خدمات درمانی دادند.


بیشتر بخوانید 


 محبان گفت: با توجه به ارزیابی به عمل از منطقه مردم نیاز مبرم به خدمات درمانی داشتند که این تیم‌ها در روستا‌های زلزله زده عمارت، قراجه رباط از توابع شهر ستان جاجرم و روستا‌های شورک، کرکی، مشمی، چارچوبه، قزل حصار علیا و سفلی و برزنه از روستای‌های توابع شهرستان گرمه خدماتی از قبیل ویزیت پزشک عمومی، داروی رایگان، روان شناس، ماما، بهداشت تغذیه، خدمات پرستاری، تست کرونا را به صورت رایگان دریافت کردند.

او با اشاره بر اینکه در این مانور مبلغ ۵۰ میلیون تومان دارو تهیه و به صورت رایگان به بیماران ارائه شد گفت: در مانور درمان اضطراری (BHCU) علاوه برخدمات بهداشتی و درمانی که به اهالی منطقه ارائه خواهد شد، افراد بیمار و نیازمند نیز شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع خواهند شد. ️

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.