سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم مقابل تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال  درخصوص بازی این تیم مقابل تراکتور گفت: بازی برابر تراکتور چندان دلچسب و خوب نبود و امکان ارائه بازی زیبا برای تیم ما فراهم نشد، اما با توجه به شرایطی که باشگاه و بازیکنان دارند، از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم که توانستیم به پیروزی برسیم.

او درباره حضور مربیان استقلالی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری ادامه داد: تمامی این نفرات، مربیان خوب لیگ هستند و فکر می‌کنم با همت بازیکنانم برد برابر تراکتور حاصل شد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وضعیت اسفناک باشگاه استقلال که در این ۱۰ سال بی سابقه بوده است تلاش کردند و پیروز شدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پنالتی از دست رفته استقلال و قضاوت داور این دیدار گفت: به هیچ عنوان درباره داوری حرف نمی‌زنیم. تیم، بازیکنان و هواداران استقلال به نام داور آلرژی پیدا کرده اند. داوری عالی بود و دست تک تک داوران درد نکند. اگر داوران شهامت عذرخواهی ندارند دیگر به چه دلیلی روی خط برنامه تلویزیونی می‌آیند. این افراد با شعور مردم بازی می‌کنند.

او بیان کرد: داور مورد نظر آفساید ارسلان مطهری را گرفت پس به چرا خودتان را توجیه می‌کنید. داور اشتباه کرده است و من هم این موضوع را در کنفرانس خبری پس از بازی گفتم. به بازیکنانم هم گفتم درباره داوری به هیچ عنوان صحبت نکنند. آقای افشاریان به چه دلیل توجیه می‌کنید و دروغ می‌گویید. داور مرتکب اشتباه شده است. تمام ناراحتی من این است که چرا این اشتباهات فقط برای استقلال است و برای تیم‌های دیگر رخ نمی‌دهد.

او ادامه داد: در بازی امروز صحنه‌ای که ما گل خوردیم اگر خطا بود من به طور کلی مربیگری را کنار می‌گذارم. قصد من این بود که درباره داوری صحبت نکنم، اما آنقدر اتفاقات هدفمند و با برنامه ریزی است که مجبور می‌شوم از حق تیمم دفاع کنم. علاقه ندارم درباره داوری حرف بزنم. حرف نزده را همیشه می‌توان بیان کرد. لیگ تمام شود درباره داوری کامل حرف خواهم زد.

او افزود: پاداش دادن به بازیکنان حداقل کاری است که می‌توانم برای بازیکنانم انجام دهم. واقعا وضعیت بدی ما را فرا گرفته است. دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم چرا که با غیرت هستند. هیچ مسئولی به ما سر نمی‌زند. باشگاه را به امان خود رها کرده اند. هر حرفی می‌زنیم می‌گویند اجازه دهید دولت امسال تمام شود.

او بیان کرد: تیم ما واقعا بی روحیه و بی انگیزه شده است. من تمام تلاشم را برای بازیکنانم انجام می‌دهم و کاری می‌کنم که آن‌ها با روحیه بازی کنند. تا حرف می‌زنیم برخی دستگاه‌ها تماس می‌گیرند که صحبت نکنید. حق هواداران استقلال را چه شخصی می‌گیرد. بچه‌ها را به امان خدا رها کرده اید. هیچ مدیری به ما زنگ هم نمی‌زند چه برسد برای دیدن ما به تمرین بیاید. هر انسان و دوستی که صلاحیت نداشت را در استقلال جای داده اید و استقلال ۱۰ سال را به عقب برگردانده اید. تا حرف هم می‌زنیم به همه بر می‌خورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۶ تير ۱۴۰۰
پول مفت زیاد خوردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۶ تير ۱۴۰۰
باز شروع شد یدونه برد و هزارتا توقع:)))))))))
آخرین اخبار