مدیرعامل شرکت ملی حفاری در پی بروز حادثه در مسیر خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش، دستور داد گروهی ویژه برای بررسی موضوع تشکیل و اقدام‌های لازم به فوریت انجام شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل شرکت ملی حفاری در پی بروز حادثه در مسیر خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش که سبب جان باختن سه تن و مصدوم شدن چهار تن از کارکنان صنعت نفت و حفاری در موقعیت عملیاتی شرکت نفت و گاز غرب شد، دستور داد گروهی ویژه برای بررسی موضوع تشکیل و با همکاری با شرکت نفت مناطق مرکزی،  اقدام‌های لازم به فوریت انجام شود.

حمیدرضا گلپایگانی تاکید کرد: در این گروه ویژه، مدیران، روسا و نمایندگان مدیریت‌های خدمات فنی، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی)، فوریت‌های پزشکی و اداره حفاری با هوا با اولویت رسیدگی به مداوای مصدومان تا بازیابی سلامت کامل، موضوع را بررسی کارشناسی کنند.

وی ضمن ابراز تاثر عمیق از جان باختن شهادت‌گونه سه تن از کارکنان صنعت نفت (یک نفر از کارکنان ملی حفاری و دو تن از کارکنان شرکت نفت و گاز غرب) و تسلیت به خانواده‌های مصیبت‌دیده، برای مصدومان حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.

در نتیجه بروز حادثه در خط لوله ۲۰ اینچ انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز هنگام عملیات تعمیر و توپکرانی، محمد رشیدی، تکنسین حفاری با هوا شرکت ملی حفاری ایران و دو نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز غرب جان باخته‌اند و چهار نفر از همکاران نفت و گاز غرب و ملی حفاری نیز مصدوم شده‌اند که مصدومان با آمبولانس به بیمارستان شوش منتقل شده‌اند و تحت درمان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار