نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:امروز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات کشور اثرگذاری روش نوین شیلات وآبزیان پروری دربحث پرورش میگو در چوئبده مورد ارزیابی قرارگرفت.

جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، با اشاره به دعوت خون میرزایی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات و حضور او در آبادان گفت: امروز از پیشرفت فیزیکی اسکله این شهرستان که فاز اول آن در حال اجرا است بازدید شد  و مقرر گردید فاز دوم و احداث مسقف و پارکینگ  نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد تومان تامین گردد.

او افزود:لایروبی اسکله ، جاده دسترسی صیادی و تامین و بهسازی اسکله اروند کنار از جمله مشکلات این شهر مرزی است که مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بازدیدی که از سایت پرورش آبزیان، احداث و نهادینه کردن روش نوین برای پرورش آبزیان پروری انجام شد ، اثرگذاری روش نوین شیلات وآبزیان پروری دربحث پرورش میگو هم‌مورد ارزیابی قرارگرفت که در این مدت  موفقیت خوبی داشته است.

مختار گفت:پارسال تنها 16مزرعه فعال پرورش میگو داشتیم که با راه اندازی این روش نوین توانستیم آنها را به 24 مزرعه افزایش دهیم .

او اضافه کرد: تفاهم نامه ای بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان شیلات درخصوص توسعه شیلات و رابطه ی علمی بین این دو سازمان در۹ماده ‌منعقد شد.

خون میرزایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور امروز به دعوت نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان آبادان وارد آبادان شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.