"بچه‌های جاسوس 4" به کارگردانی رابرت رودریگز آخرین فیلم از مجموعهء بچه‌های جاسوس است که با تکنولوژی جدید سه بعدی توانسته به فروش چشمگیری دست پیدا کند.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

و به نقل از روابط عمومی سی‌امین جشنواره فیلم فجر، برای نخستین بار نمایش فیلم های سینمایی سه بعدی در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر صورت می گیرد و فیلم " بچه‌های جاسوس 4" به کارگردانی رابرت رودریگز محصول 2011 از ایالات متحده آمریکا یکی از این آثار است.

بچه‌های جاسوس 4 به کارگردانی رابرت رودریگز آخرین فیلم از مجموعهء بچه‌های جاسوس است که با تکنولوژی جدید سه بعدی توانسته به فروش چشمگیری دست پیدا کند.

در این فیلم بازیگرانی چون جسیکا آلبا، جرمی پیون، جوئل مک‌هیل ایفای نقش کرده‌اند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است که جاسوسی بازنشسته به صحنه بازمی‌گردد و می‌کوشد به کمک چند بچه در برابر چهره‌ای اهریمنی که قصد دارد دنیا را تسخیر کند، بایستد.
چهارمین فیلم مجموعه سینمایی «بچه‌های جاسوس» از 19 اوت 2011 در سینماهای جهان اکران شد و در دنیا حدود 74 میلیون دلار فروخت. «بچه‌های جاسوس 4» با بودجه‌ای درحدود 27 میلیون دلار ساخته شد. رودریگز 43 ساله کارگردان فیلم‌هایی چون «ال ماریاچی»، «دسپرادو»، «از شام تا بام» و «دانشکده» است.
گفتنی است که فیلم‌های سه بعدی در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر در تالار ایوان شمس به نمایش درمی‌آیند.


فیلم‌‌های "هوگو" به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، فیلم "حریم " به کارگردانی آلیستر گریرسن و تهیه کنندگی جیمزکامرون، فیلم "بچه های جاسوس 4" به کارگردانی رابرت رودریگز، فیلم "هیولایی در پاریس" به کارگردانی بیبوبرگرون و فیلم " شنل قرمزی علیه پلیدی" به کارگردانی مایک دیسا پنج فیلم اعلام شده در این بخش هستند.


شایان ذکر است این آثار همزمان با سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر در ایوان شمس به صورت سه بعدی به نمایش در می آید./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار