سردار القاصی مهر گفت: در یک عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ زورگیر و باج گیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر یک مورد شرارت و باج گیری، نظر به حساسیت این امر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه متهمان با ترفند خرید وسایل خانگی و کشاندن شاکی به منزل برای تعیین دکوراسیون اقدام به تهدید و خواستار باج گیری یک میلیاردی از او شدند، افزود: این افراد فرصت طلب پس از مقاومت شاکی در قبال پرداخت مبلغ، اقدام به تهدید و ضرب و جرح وی کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با تشکیل اکیپی ویژه و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، هویت و محل اختفای این افراد شرور را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان را در یک عملیات موفق پلیسی در یکی از محله‌های شهرستان ایلام در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه ارتکابی معترف شدند، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شدند.

او ادامه داد: خط قرمز پلیس امنیت و آرامش مردم است و با تمام اقتدار و در چهارچوب قانون با مخلان نظم و امنیت و اراذل و اوباش برخورد قاطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.