در یک عملیات توسط مرزبانان خراسان رضوی، ۲۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش و شیشه از سوداگر مرگ کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: به منظور جلوگیری از ورود مواد مخدر و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان هنگ تایباد با اشراف و رصد اطلاعاتی، از قصد قاچاقچی مواد مخدر برای جا به جایی و ورود محموله مواد افیونی به داخل کشور مطلع شدند که بلافاصله اقدامات کنترلی در مرز‌ها تشدید شد.

او افزود: مرزبانان حین کنترل و پایش نوار مرز، قاچاقچی را حین ورود به مرز‌های ایران اسلامی مشاهده و با شگرد‌های خاص رزمی و عملیاتی موفق شدند آن را زمینگیر و دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: در این عملیات با هوشیاری مرزبانان تیزبین و جان برکف، ۲۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۱۷۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، ۳۸ کیلوگرم حشیش و ۵ کیلوگرم شیشه از سوداگر مرگ کشف شد.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: مرزبانان خراسان رضوی در زمینه مقابله با قاچاق مواد مخدر از هیچ تلاش و فداکاری‌ای فروگذار نمی‌کنند تا نظم و امنیت را در سطح جامعه و مرز‌ها برای مردم به ارمغان آورند و همچون گذشته سدی محکم در برابر سوجویان و قانون شکنان باشند

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.