موسي پور با اشاره به اهميت احياي بافت هاي فرسوده، لزوم تدوين بسته حمايتي و تشويقي براي افزايش انگيزه مردم براي احياي اين بافت ها را خواستار شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ موسي پور استاندار قم اظهار داشت: شهرداري، شوراي اسلامي شهر و ديگر دستگاه هاي مرتبط بايد با در نظر گرفتن تسهيلات و اعمال تخفيف هاي ويژه زمينه مشاركت عمومي براي احياي بافت هاي فرسوده شهر را فراهم كنند.
استاندار قم همچنين در بازديد از بوستان ها و فضاي سبز محل از جمله بوستان شهيد رجايي، به موقعيت مكاني اين بوستان ها و قرار گرفتن آن ها در مسير تردد زوار اشاره و بر لزوم تامين و تجهيز امكانات و روشنايي اين بوستان ها و نيز رسيدگي به وضعيت سرويس هاي بهداشتي و امكانات اقامتي اين محل ها تاكيد كرد.
حضور در امامزاده احمد(ع) خاكفرج برنامه بعدي استاندار قم بود كه در آن وي ضمن زيارت آستان مقدس اين امامزاده ، طرح توسعه بقعه شريف اين مكان معنوي را مورد بررسي قرار داد.
حجت الاسلام والمسلمين همچنين با اشاره به وجود مزار منسوبان به حضرت امام خميني(ره) در جوار اين امامزاده، بر بر ضرورت احيا و ساماندهي اين مقبره ها و ايجاد محيطي مناسب براي زوار و مسافرين تاكيد كرد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.