رحیمی گفت: ظرفیت‌های فیزیکی البرز در جذب شرکت‌ها به ویژه شرکت‌های فناور و دانش بنیان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غلامحسین رحیمی شعرباف، معاون وزیر علوم در بازدید از پارک علم و فناوری البرز گفت: استان البرز ظرفیت های ویژه صنعتی دارد و به دلیل سرریز شدن صنایع از استان تهران به البرز لازم است که ظرفیت های فیزیکی استان البرز در جذب شرکت ها به ویژه شرکت های فناور و دانش بنیان افزایش یابد.

او با بیان این که هدف از بازدید پارک علم و فناوری البرز در راستای حمایت از شرکت های مستقر در این پارک است، افزود: توسعه دانش بنیان ها از سیاست های این وزارتخانه است که از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ نداریم بنابراین برای دستیابی به هدف افزایش دانش بنیان ها، پارک های علم و فناوری ظرفیت قابل توجهی به شمارمی روند.

معاون وزیر علوم گفت: براساس آمار در استان البرز فروش محصولات فناور شرکت ها قابل توجه است و پارک علم و فناوری این استان توانسته از میانگین کشوری بالاتر رود.

او افزود: بازار سازی در بخش دانش بنیان به ویژه شرکت های تازه تاسیس با مشکلات و سختی هایی رو به رو است که بسیاری از شرکت هایی که تازه کار هستند زمین می خورند بنابراین باید پارک های علم و فناوری تمهیدات ویژه ای را دراین زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.