استاندار تهران گفت: به زودی مجوز محیط زیست متروی پردیس اخذ و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محسنی بند پی استاندار تهران در آئین کلنگ زنی پروژه‌های ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی عمرانی شهر پردیس گفت: مسئولان شهر پردیس را در ۳۳ ماه گذشته از اسکلت‌های بدون قوام به واحد‌های با کیفیت و مقاوم تبدیل کرده‌اند.
 
این مقام مسئول گفت: در شهر‌های پردیس علاوه بر آنکه اقدامات خوب صورت گرفته تمامی خدمات زیر بنایی روبنایی فرهنگی و درمانی هم در این شهر‌ها تامین شده است.

او ادامه داد: ارزش پروژه‌های امروز ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که بخشی از آن‌ها به بهره برداری رسید و بخشی از آن‌ها هم امروز کلنگ زنی شد.

استاندار تهران بیان کرد: ارزش پروژه تصفیه خانه شماره ۲ پردیس ۵۰۰ میلیارد تومان است که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهر‌های جدید کلنگ زنی شد.

بند پی با بیان اینکه امروز آنچه که در حوزه راه و شهرسازی دیده می‌شود، اقدامات جامع است به طوری که دولت از یک سو اقدام به تکمیل مسکن مهر می‌کند و از سوی دیگر مسکن ملی و پروژه‌های آن را در شهر‌های مختلف آغاز کرده است.

استاندار تهران اظهار کرد: مسکن مهر علاوه بر مزیت‌های ارزشمند دارای نقاط ضعفی بود که با ارائه طرح مسکن ملی در سراسر کشور انگیزه خانه دار شدن در بین مردم افزایش یافت.

بند پی بیان کرد: در استان تهران ۷۰ هزار واحد مسکن ملی در دست ساخت است که همه جوانب فنی و کارشناسی در این پروژه‌ها دیده شده است.

او یادآور شد: کار با سرعت در حال انجام است و امیدواریم اقشاری که نیازمند دریافت مسکن هستند، بتوانند به سرعت خانه دار شوند.

بندپی تاکید کرد: اگر بخواهیم عدالت را تعریف کنیم آن است که یک اقدام اثر بخش برای اقشار نیازمند جامعه و دهک‌های پایین انجام دهیم؛ چرا که در حال حاضر بخش عمده‌ای از هزینه خانوار‌ها صرف اجاره مسکن می‌شود.

استاندار تهران توضیح داد: استانداری و فرمانداری درک عمیقی از نیاز‌های مسکنی شهروندان دارند، براساس همه مسائلی که لازم است و با همکاری تمامی دستگاه‌ها ظرفیت لازم را برای تامین مسکن در تهران فراهم می‌کنیم.

او با بیان اینکه خوشبختانه تسهیلات مسکن ملی از ۱۰۰ میلیون به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: این افزایش تسهیلات با هماهنگی بسیاری از دستگاه‌ها صورت گرفته است که امیدواریم مشکلات را در این بخش برطرف کند.

بند پی بیان کرد: مشکل مسکن را که نمی‌شود برای همیشه حل کرد، اما می‌شود با اقداماتی این بازار را آرام کرد.

او همچنین از برگزاری جلسه‌ای با محیط زیست برای دریافت مجوز متروی تهران هم خبر داد و گفت: با دریافت این مجوز به زودی اجرای و ساخت متروی پردیس آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن مهر ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار