با آمار جدید جان‌باختگان کرونا در شبانه روز گذشته در روسیه، بیشترین تعداد روزانه جان باختگان از آغاز این همه‌گیری تاکنون در این کشور به ثبت رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، با جان باختن ۷۳۷ نفر در شبانه روز اخیر در روسیه، بیشترین تعداد روزانه جان‌باختگان کرونا از آغاز همه‌گیری کرونا تاکنون در روسیه به ثبت رسید.

وزارت بهداشت روسیه با اشاره به اینکه بیشتر قربانیان بر اثر ابتلا به نوع هندی ویروس کرونا موسوم به «دلتا» جان خود را از دست داده‌اند، اعلام کرد مجموع جان‌باختگان در این کشور به ۱۳۹ هزار و ۳۱۶ نفر رسیده است.

شمار روزانه مبتلایان نیز به ۲۳ هزار و ۳۷۸ نفر و مجموع مبتلایان به ۵ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۶۷۲ نفر رسیده است.

در حالیکه تاخت و تاز ویروس هندی موسوم به «دلتا»، وضع نگران‌کننده‌ای در روسیه ایجاد کرده، واکسیناسیون سراسری در این کشور به کندی پیش می‌رود و تاکنون حدود ۱۵ درصد از شهروندان روسی هر دو دوز واکسن اسپوتنیک را دریافت کرده‌اند.

اجباری شدن تزریق واکسن برای شهروندانی که قصد استفاده از رستوران‌ها و کافه‌ها را دارند، یکی از مهمترین تصمیمات دولت برای تشویق مردم این کشور به تزریق واکسن است.

محدودیت دیگر شامل تئاتر‌ها و سینما‌ها می‌شود و سالن‌های این اماکن باید در هنگام اجرای برنامه ها، پذیرای نصف گنجایش باشند و فاصله‌های عمومی باید رعایت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار