کریمیان به اهمیت مقوله سلامت و جایگاه آن در جامعه اشاره نمود و افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام را یکی از انتظارات دیرینه مردم استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسئولان و کارکنان دانشگاه در عرصه خدمت به جامعه و مقابله با بیماری کرونا، به اهمیت مقوله سلامت و جایگاه آن در جامعه اشاره نمود و افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام را یکی از انتظارات دیرینه مردم استان عنوان کرد.

کریمیان بیان کرد: پس از سفر وزیر محترم بهداشت به استان و اعلام فرصت ۶۰ روزه برای تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان رازی، عزم و اهتمام شایسته‌ای در سطح دانشگاه برای تحقق این مسئله شکل گرفته که قابل تقدیر است.

در ادامه این جلسه نیز خورشیدی معاون توسعه دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های حوزه‌های مختلف دانشگاه در راستای تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی بیان کرد: افتتاح این بیمارستان و قرار گرفتن آن در مدار خدمت‌رسانی، ظرفیت و توان دانشگاه در عرصه خدمات‌دهی به مردم و بیماران را بیش از پیش ارتقا می‌دهد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.