کشور افغانستان چند روزی است که تحولات مهمی را تجربه می‌کند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، چندین روز است که افغانستان تحولات مهمی را پشت سر گذاشته است و شهرها همچنان بین نیروهای دولت و نیروهای طلبان دست به دست می‌شود. خبرنگار ما نیز مروری کوتاه بر این تحولات داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۵ تير ۱۴۰۰
افغانستان پاره تن ایران است. افغان ها و خراسانی ها و هزاره های افغانستان و حتی اغلب پشتون ها از نژاد ایرانی هستند و همان نسل پارت ها و اشکانیان قدیم اند.
باید به برادران افغان کمک نماییم. زینده باد افغانستان. زنده باد هزاره جات. زینده باد پشتونستان. زینده باد خراسان بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۴۵ ۱۵ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
زمانش فرا رسیده حتی دیر هم شده با اتحاد همه گروها می شود جمهوریت اسلامی افغانستان و بسیار امر خوب و مبارکیست زودتر اجرایی و عملیاتیش کنید تا مردم مظلوم افغانستان به سازندگی و پیشرفتهای کشورشان از هر لحاظ بپردازند و مهاجران و آوارگان افغانستانی هم از سر تا سر جهان به کشور مادریشان و خانه و دیارشان برگردند و شروع به سرمایه گذاری و سازندگی و آبادانی باشکوه و با عظمت شوند و فصل جدیدی در کشور جمهوری اسلامی افغانستان زیر سایه عدل عدالت گسترانه بدون تبعیضگریهای مختلف اسلامی قرآنی متمدنانه خردورزانه آغاز شود همانند آن است که افغانستان مظلوم با تجربیات بسیار تلخ گذشته به آینده بسیار شیرین رسیده باشد به امید آن روزی که کشور افغانستان را در تراز کشورهای مستقل و آزاد متمدن پیشرفته جهان اسلام ببینیم آن روزهای خوب باشکوه برای افغانستان مظلوم دردمند بسیار نزدیک است فقط از خود گذشتگی و ایثار و خردورزی همه گروه های افغانستانی را همراه با اتحاد ملیشان و نظر بلندانه افکندن به آینده افغانستان متمدن و یکپارچه را می طلبد که انشاءالله همه چیز و همه اسباب جفت و جور است
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار