هدایت گفت: با توجه به افزایش گرانی‌ها، یک ریال هم قیمت مسکن‌ مهر را گران نکرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس در آئین کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی شهر جدید پردیس با بیان اینکه امروز تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو پردیس با کمک قرارگاه خاتم‌الانبیا کلنگ زنی شده است، گفت: با کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه شماره دو به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان کل فاضلاب شهر جدید پردیس تصفیه می‌شود و در حال‌حاضر تأسیسات پمپاژ این تصفیه خانه آماده شده و با اتصال به این تصفیه‌خانه مشکل فاضلاب برطرف می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه ما در تمامی فاز‌ها حتی دورترین واحد‌های مسکن مهری که دسترسی به آن‌ها مشکل بود، آب و برق را وصل کرده‌ایم، افزود: در انتهایی‌ترین بلوک‌های مسکن مهر خط انتقال فاضلاب را اجرا کرده‌ایم.

هدایت توضیح داد: ما این اقدامات را در بدترین شرایط که مشکل مالی وجود داشت با استفاده از منابع داخلی خود شرکت عمران اجرا کرده‌ایم.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس توضیح داد: ۱۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب و ۱۴۱ کیلومتر شبکه آب‌رسانی را در پردیس کار کرده‌ایم و حدود ۱۲۰ کیلومتر دیوار حائل بین چالوس تا بابلسر به ارتفاع ۱۰ متر برای پردیس اجرا کرده‌ایم.

هدایت با بیان اینکه ساخت واحد‌های مسکن مهر پردیس بیش‌ از ۵۰ درصد از هزینه‌های آن از منابع موجود و داخلی شرکت عمران پرداخت شده و وزارت راه و شهرسازی در تکمیل این واحد‌ها همکاری‌های لازم را داشته‌ است، گفت: در شهر پردیس زمانی که اسلامی بر روی کار آمد، ۴۲۰۰ میلیارد تومان هزینه برای تکمیل واحد‌ها هزینه‌شده که هم‌اکنون میزان اعتبارات هزینه‌ها به ۶۲۰۰ میلیارد تومان رسیده‌ است.

او اظهار کرد: حدود ۸۰۰ میلیون تومان هم از طریق تهاتر اراضی برای تکمیل این واحد‌ها هزینه‌شده و بنابراین در مجموع حدود ۷ هزار میلیارد تومان در شهر پردیس هزینه شده است.

این مقام مسئول توضیح داد: امروز در شهر جدید پردیس مراکز محلات افتتاح‌شده و ما در تمامی فاز‌ها مراکز محلات را اجرا کرده‌ایم و در بسیاری از فاز‌ها و پروژه‌ها هم‌زمان با احداث مراکز تجاری، مساجد و فضای سبز، بخش عمده‌ای از محوطه سازی‌ها را برای این پروژه‌ها تکمیل کرده‌ایم.

هدایت با بیان اینکه ویروس کرونا و شیوع آن تمامی گروه‌های هدف را تحت شعاع قرار داده و بسیاری از آن‌ها با مشکل مالی مواجه شده بودند، گفت: طبق مصوبه‌ای که به شرکت عمران شهر‌های جدید ابلاغ شد، ما یک ریال هم به آورده متقاضیان اضافه نکرده‌ایم و در برخی بلوک‌ها را با ۲۰ میلیون تومان تحویل داده‌ایم و این در حالی است که حدود ۲۶ میلیون تومان برای آسانسور هر بلوک باید هزینه کنیم و هزینه نصب انشعابات هم حدود ۴ تا ۴.۵ میلیون تومان است.

او تاکید کرد: ما در دو سال گذشته با افزایش شدید هزینه‌ها روبه‌رو شده‌ایم و در این شرایط کار کردن و تکمیل واحد‌ها بسیار دشوار بود، اما توانستیم آن را اجرا کنیم.

هدایت با اشاره به اینکه از ۸۴ هزار واحد مسکن مهر حدود ۷۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس افتتاح شده است، گفت: در دو تا سه ماه آینده هم ۶ هزار واحد را به متقاضیان تحویل خواهیم داد.

مدیر عامل پردیس اظهار کرد: تاخیر برخی از واحد‌ها به این علت بود که با تاخیر شروع کردیم و هم اکنون در مرحله فونداسیون قرار دارند.

هدایت با بیان اینکه در بحث مسکن ملی هم حداکثر تا آذرماه اسکلت واحد‌ها به اتمام می‌رسد، افزود: ما متناسب با ثبت‌نام متقاضیان و آورده آن‌ها واحد‌ها را تکمیل می‌کنیم.

مدیر عامل پردیس توضیح داد: بیش از ۴ هزار میلیارد تومان اراضی در پردیس آزاد کرده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن مهر ، بازار مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی قربانی
۱۵:۲۱ ۱۵ تير ۱۴۰۰
با سلام
حدود ۹ سال پیش ثبت نام کردیم و مبالغ رو واریز کردیم، طبق قرارداد باید آپارتمانمان در فاز ۱۱ رو ۱۸ ماهه تحویل میدادند که هنوز با گذشت ۹ سال خبری از تحویل نیست، ضمنا مبلغ اعلامی در قرار داد و میزان وام طی این سالیان چندین بار افزایش داده شده است، پس به هیچ عنوان این خبر و حرف که یک ریال افزایش قیمت در مسکن مهر پردیس نداشتیم، درست نمیباشد،
افزایش چندین برابری داشته، ملک تحویل نشده، اخبار راست رو منتشر نمایید
آخرین اخبار