مدیرکل ساماندهی مشاغل شهری شهرداری یزد گفت: برای رفع نارضایتی مردم، ضایعات فروشی های بدون مجوز پلمب می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، تعداد بالای ضایعات فروشی‌ها در سطح شهر یزد موجب شده تا مردم از سر و صدا و بوی نامطبوع و نا امنی و مشکلات اتباع بیگانه غیر مجاز در این واحد‌ها ناراضی باشند.

از این رو طرح برخورد با ضایعات فروشی‌های غیر مجاز با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی و دادستانی در سطح شهر یزد شروع شده است.

دشتی مدیرکل ساماندهی مشاغل شهری شهرداری یزد گفت: در بررسی‌های انجام شده حدود ۳۰۰ واحد از ضایعات فروشی‌های سطح شهر فاقد پروانه کسب هستند و در اجرای طرح برخورد، همه‌ی این واحد‌ها پلمب می‌شوند.

او گفت:یک قطعه زمین بزرگ کنار کارخانه کمپوست شهرداری برای همه‌ی ضایعات فروشی‌های سطح شهر در نظر گرفته شده که پس از اتمام مراحل اداری و واگذاری آن به شهرداری تحویل و آماده واگذاری به این دسته از افراد می‌شود.

سرهنگ زینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزد نیز گفت: علت اصلی برخورد با این کسب و کار غیر مجاز، خرید اموال مسروقه توسط آن‌ها است که این کار باعث افزایش سرقت در سطح شهر می‌شود.

نعیمی نژاد معاون دادستان یزد نیز از برخورد قاطع دادستانی با ضایعات فروشی‌های فاقد دوربین مدار بسته، فاقد دفتر خرید اموال و همچنین فاقد لیست اموال خبر داد.

مردم می‌توانند هرگونه تخلف ضایعات فروشی‌های غیر مجاز را با شماره تلفن ۱۳۷در میان بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار