فرمانده انتظامی استان مرکزی از انهدام باند سارقان مسلح جاده‌ای در عملیات پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری و انهدام باند زورگیران و سارقان مسلح جاده‌ای و اعتراف آنان به ۵ فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای در استان‌های مرکزی و لرستان خبر داد.

سردار مفخمی با بیان جزئیات این موضوع گفت: سال گذشته وقوع چندین مورد زور گیری و سرقت مسلحانه از خودرو‌های شوتی از سوی افراد ناشناس در محل‌های خلوت در محور‌های مواصلاتی شهرستان شازند گزارش و بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی کارآگاهان پلیس استان و با همکاری پلیس شازند دنبال شد.

او اضافه کرد: سرانجام با بهره گیری از اقداماتی تخصصی، اعضای این باند سرقت مسلحانه در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شدند و برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تیم‌هایی متشکل از ماموران انتظامی شهرستان شازند و کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل زندگی سارقان اعزام و با مراقبت‌های نامحسوس شبانه روزی انجام شده، اعضای این باند سه نفره سرقت شناسایی شدند.

او ادامه داد: در عملیاتی هماهنگ، هر ۳ سارق دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شدند.

سردار مفخمی بیان کرد: اعضای این باند به ۵ فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای و ۲ فقره سرقت نافرجام مسلحانه در جاده‌های استان‌های مرکزی و لرستان اعتراف کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.