تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باید در شهر قدس به مصاف پیکان تهران برود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس باید مقابل پیکان تهران قرار بگیرد.

این رقابت حساس برای سپاهان در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر اهمیت بالایی دارد، طلایی پوشان که پس از توقف برابر فولاد در اهواز ماشین سازی را با یک گل بدرقه کردند حالا برای جا نماندن از کورس قهرمانی محکوم به پیروزی برابر پیکان هستند.

سپاهان هم اکنون با ۵۲ امتیاز و دو امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارد و تمامی شاگردان نویدکیا بدون هیچ مشکلی آماده‌اند تا در مقابل پیکان رده هشتمی بازی کنند. آن‌ها همچنین امیدوارند پرسپولیس مقابل فولاد متوقف شود تا با شکست پبکان به صدر برگردند.

پیکان هم در جدول شرایط متعادلی را سپری می‌کند و تقریبا خیالش از ماندن در این فصل آسوده است، خودروسواران شهر قدس که با رای کمیته استیناف به‌سود خودشان روحیه مضاعفی گرفته‌اند می‌توانند برای سپاهان دردرساز شوند.

رای کمیته استیناف مربوط به بازی پرسر و صدای آن‌ها در برابر سایپای تهران است، جدالی که ابتدا کمیته انضباطی به‌دلیل تخلف پیکان در انجام تعویض‌ها رای به سود سایپا داد؛ اما روز یکشنبه کمیته استیناف رای را برگرداند تا سه امتیاز در حساب پیکان بماند.

همچنین بازی امروز می‌تواند فرصت خوبی برای شهباززاده باشد که می‌تواند با گلزنی در این دیدار به تعداد گل‌هایش در این فصل اضافه کند. شهباززاده در بازی رفت موفق شد دروازه پیکان را باز کند، این مهاجم هم اکنون با ۱۷ گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر حضور دارد.

دیدار امروز پیکان و سپاهان سی و دومین تقابل این دو تیم با یکدیگر در تاریخ لیگ برتر است، در ۳۱ دیدار گذشته ۲۰ برد سهم سپاهان بوده و پیکان تنها ۶ مرتبه برنده از زمین بازی خارج شده و ۵ بازی هم بدون برنده به اتمام رسیده است.


پیام نیازمند و جلال‌الدین علی‌محمدی دو بازیکن سپاهان هستند که امروز در مقابل تیم سابقشان بازی می‌کنند، همچنین احسان حاج‌صفی، گئورگی گولسیانی، سجاد شهباززاده، امید نورافکن، محمد محبی، محمدرضا خلعتبری و سروش رفیعی بازیکنانی هستند که سابقه گلزنی با پیراهن تیم سپاهان به پیکان را در کارنامه دارند.


انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار