مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در سال گذشته با گاز رسانی به ۴۵ روستا، شمار آنها به ۵۶۰ روستا رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه تمامی شهر‌های استان قزوین از نعمت گاز طبیعی برخودار هستند افزود: خوشبختانه با گاز دار شدن  ۴۵ روستا در سال ۱۳۹۹ از گاز طبیعی شمار روستا‌های بهره‌مند به ۵۶۰ روستا رسیده است.

به گفته مفرد بوشهری، پارسال از هر ۸ روز یک روستا در استان از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی به گاز رسانی به ۳۵ روستا در مناطق الموت و طارم سفلی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با وجود سختی‌ها و صعب العبور بودن مسیر‌های این مناطق، شرکت گاز استان قزوین توانست برنامه تعیین شده در سال ۹۹ را تحقق دهد.

مفرد بوشهری در زمینه شبکه گذاری از اجرای شبکه به طول ۲۷۰ کیلومتر در سال ۹۹ خبر داد و یادآور شد: میزان شبکه گذاری در استان قزوین تا پایان سال گذشته به هفت هزار و ۴۸۲ کیلومتر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با تاکید بر اولویت قرار دادن بخش‌های انشعاب و اشتراک پذیری در برنامه سال ۹۹ گفت: شرکت گاز این استان توانسته با هدف گذاری صحیح و ۲۰۷ هزار مورد انشعاب را به بیش از ۲۱۳ هزار مورد انشعاب و همچنین در بخش اشتراک پذیری ۴۳۱ هزار مورد اشتراک پذیری را به بیش از ۴۴۶ هزار مورد افزایش دهد.

وی گازرسانی به صنایع را برای کاهش میزان آلایندگی‌های زیست محیطی دانست و افزود: در بخش گازرسانی به صنایع با گازدار شدن ۲۱۵ مورد مشترک صنعتی جدید در طول سال ۹۹، این رقم به دوهزا رو ۷۷۳ مشترک رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.