شیخی با اشاره به برگزاری پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» درباره جزئیات این پویش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهران شیخی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان با اشاره به برگزاری پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» گفت: این پویش با محوریت کتاب کار بیانیه گام دوم، تدوین شده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار می‌ شود. 

او  افزود: کتاب کار بیانیه گام دوم به روش شرح مزجی (شرح با متن اصلی نویسنده مخلوط شود)، متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را واکاوی کرده و در کنار توضیحات  با استفاده از قابلیت‌های چند رسانه‌ای برای درک بهتر مطالب با استفاده از کد‌های QR در قالب‌های فیلم، عکس، کلیپ و  غیره محتوا را به خواننده ارائه می‌کند.

شیخی بیان کرد: محتوا کتاب در چهار بخش عظمت حادثه انقلاب، عظمت راهی که طی شد، عظمت چشم اندازی که باید به آن برسیم و عظمت نقش نیروی جوان متعهد است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان گفت: این پویش در ۳ بخش برگزار می شود. 

او ادامه داد: بخش اول پویش مربوط به ارائه طرح بر اساس تکمیل بوم‌های داخل کتاب است، به این صورت که خواننده از مطالب بیانیه استفاده کرده و یک طرح را با توجه به دانش خود ارائه می‌کند و کارشناسان پویش با ارائه دهنده ارتباط گرفته و طرح را به نقطه مطلوب رسانده و در داوری وارد می‌کنند.

شیخی افزود: از بین طرح ها‌ی داوری شده به طرح‌های برتر، کمک هزینه اجرای طرح هدیه داده می‌شود.

 او گفت: ۲ بخش دیگر پویش، مسابقه پیامکی و تبلیغ خلاقانه از کتاب است. 

مسئول اتحادیه انجمن‌ های اسلامی دانش آموزان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب و اطلاعات بیشتر پویش به سایت KETAB۴۰.IR مراجعه کنند.

 او تصریح کرد:  برای برگزاری این پویش ملی در استان کرمان، اداره کل ورزش و جوانان، دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشارکت کرده اند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار