مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: با هدف توسعه و ترویج ورزش بین شهروندان پروژه احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر کعبی مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: به منظور توسعه ورزش بین شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان و پرکردن اوقات فراغت آن‌ها، پروژه احداث زمین  چمن مصنوعی فوتبال در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: برای احداث این زمین ورزشی تهیه و اجرای کوپال به مساحت ۶۰۰ مترمربع، مهار فنس‌های فلزی دور زمین به روش خورشیدی، تقویت فنس‌ها و اجرای لچکی پایه‌ها در حال انجام است.

کعبی بیان داشت: یکی از رسالت‌های مهم شهرداری در حوزه‌های فرهنگی ورزشی توسعه زیرساخت‌ها برای شکوفایی نسل جوان است و رویکرد این منطقه افزایش هرچه بیشتر زیرساخت‌های ورزش‌های مختلف است به طوری که شهروندان در سطح محلات خود بتوانند از آن بهره کافی را ببرند.

مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز  تصریح کرد: توسعه‌ی عمرانی بهبود عبور و مرور شهری و رفع عیوب معابر و بهبود کیفیت خدمات شهری و زیست محیطی و همچنین ساماندهی معابر و خیابان‌ها در دیگر نقاط محدوده منطقه شش در حال تکمیل است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.