سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در ارتباط با شرایط تیم خود قبل از دیدار مقابل ایتالیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا قبل از دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰)  مقابل تیم ملی ایتالیا در ارتباط با شرایط تیم خود اظهار کرد: اگر شما فکر کنید که مسائل فردی اهمیت بیشتری دارند، هرگز نخواهید توانست در یک ورزش تیمی به موفقیت بزرگی دست پیدا کنید.

انریکه ادامه داد: ایتالیایی‌ها در این جام یک تیم کامل هستند و شرایط خوبی را از لحاظ تیمی پشت سر می گذارند. ما مقابل یک تیم عالی قرار می‌گیریم که هدف آن‌ها مالکیت توپ است. اولین نبرد بازی نیز همین خواهد بود که چه تیمی بیشتر توپ را در اختیار خواهد داشت.

او ادامه داد: ایتالیا جدا از داشتن بازیکنان عالی یک تیم واقعی است. آن‌ها به عنوان یک تیم واحد با یکدیگر حمله و دفاع می‌کنند و از این نظر شبیه به یکدیگر هستیم. آن‌ها همچنین در پرس کردن بسیار قوی عمل می‌کنند. روشی که قبل از این ایتالیایی‌ها به آن شکل بازی نمی‌کردند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا افزود: در میان بازیکنان ما چیزی که کاملا مشهود است، خوشحالی و اعتماد به نفس آن‌ها بابت رسیدن به این مرحله از مسابقات است. رسیدن به نیمه نهایی بسیار دشوار است و به عنوان مثال من هم خودم هنگامی که بازیکن بودم به جز المپیک ۱۹۹۲ هرگز نتوانستم در نیمه نهایی بازی کنم. می‌توانم تصور کنم که این لحظه‌ای است که بازیکنان از قرار گرفتن در آن لذت می‌برند.

او در انتها گفت: امروز ما جلسه تمرینی قبل از بازی را داشتیم. بسیار خوشحال هستم و سعی می‌کنیم که از این تجربه و حضور در چنین سطحی از فوتبال لذت ببریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار