رئیس بنیاد غدیر در استان فارس با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت امسال بیش از ۸۰۰ ویژه برنامه در استان فارس اجرا می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در ۲۲ محور متناسب با نیاز تمامی اقشار جامعه با همکاری نهاد‌های دولتی و مردمی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام وحید احمدی رئیس بنیاد غدیر فارس با اشاره به فعالیت ۱۲ کارگروه بنیاد غدیر در استان، با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ ویژه برنامه در استان فارس اجرا می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در ۲۲ محور متناسب با نیاز تمامی اقشار جامعه با همکاری نهاد‌های دولتی و مردمی اجرا می‌شود.

او با اشاره به شاخص‌ترین برنامه‌های این دهه، افزود: جشنواره بین‌المللی شعر غدیر از مهم‌ترین برنامه‌ها است که دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی شعر غدیر به شیراز اختصاص یافته و مقدمات این امر در حال انجام است.

رئیس بنیاد غدیر استان فارس با اشاره به توجه به اثر تبیین و تفسیر نهج‌البلاغه افزود: ۱۰ پایگاه یکشنبه‌های علوی برای تبیین نهج‌البلاغه در کلانشهر شیراز راه‌اندازی شده است.

احمدی بیان کرد: دوره‌های آموزشی غدیر شناسی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و عالی، توزیع بسته‌های معیشتی علوی، راهپیمایی نمادین روز عید غدیر، خطبه عید غدیر، برپایی نمایشگاه و برگزاری مسابقات غدیر شناسی، اطعام حداکثری ۳۰۰ هزار پرس و برگزاری جشن‌های غدیر در محلات محروم از جمله این برنامه‌ها است.

او تصریح کرد: امسال ویژه برنامه‌های عید غدیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) هم از شب عید قربان به مدت ۱۰ شب با همکاری آستان مقدس احمدی و محمدی برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه ترویج ازدواج آسان از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت است، عنوان کرد:  پارسال ۱۴ ازدواج توسط خیرین بنیاد تدارک دیده شد که  امسال هم ۱۴ ازدواج را در دهه ولایت برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار