رئیس پلیس راه استان زنجان؛

ورود به زنجان باز هم ممنوع شد/ تصادف ۲۰۶ با کامیونت جان راننده جوان را گرفت

سرهنگ عظیمی گفت:با توجه به نارنجی شدن وضعیت کرونایی زنجان محدودیت‌های ورود به این شهر دوباره اعمال شده و ناقضان قانون منع تردد ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ عظیمی رئیس پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بااشاره به وضعیت ترافیکی جاده های استان زنجان زنجان گفت: در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان زنجان نیمه سنگین گزارش شده است.

او افزود: صبح امروز یک فقره تصادف در اتوبان زنجان_ تبریز به پلیس ۱۱۰ گزارش شد که ماموران بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

سرهنگ عظیمی بابیان اینکه این حادثه در اثر برخورد یک دستگاه کامیونت ایسوزو با خودروی۲۰۶ رخ داده است، گفت: راننده خودروی ۲۰۶ به علت محبوس شدن در خودرو و آتش سوزی جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: با توجه به نارنجی شدن وضعیت کرونایی در شهر زنجان محدودیت های ورود به این شهر دوباره اعمال شده و ناقضان قانون منع تردد به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

او ادامه داد: ممنوعیت های تردد شبانه در استان زنجان همچنان به قوت خود باقی است و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.