فوتبالیست معروف در زمین بازی به دختر مورد علاقه اش پیشنهاد ازدواج داد

فوتبالیست آمریکایی با دادن پیشنهاد ازدواج داخل زمین فوتبال دختر مورد علاقه اش را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لحظه پیشنهاد ازدواج به دختر مورد علاقه شاید یکی از دلهره آورترین لحظات زندگی افراد به شمار رود. از طرفی دریافت پیشنهاد ازدواج از طرف پسر مورد علاقه شاید به یادماندنی‌ترین لحظه زندگی یک دختر تبدیل شود. به همین علت مردان تلاش می‌کنند تا با ارائه این پیشنهاد در موقعیتی خاص و کاملا منحصر به فرد، دختران مورد علاقه خود را کاملا غافلگیر کنند. اتفاقی که به تازگی در یکی از ورزشگاه‌های فوتبال در آمریکا رخ داده صحنه‌ای مشابه را به تصویر می‌کشد.


بیشتر بخوانید


در این اتفاق جالب «حسنی داتسون» فوتبالیست آمریکایی در گوشه زمین و در مقابل چشمان تماشاگران به دختر مورد علاقه اش پیشنهاد ازدواج داد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این فوتبالیست روی زمین زانو زده و حلقه‌ای را که در دست گرفته در مقابل این دختر قرار می‌دهد. «پِترا ووکوویک» که انتشار چنین صحنه‌ای را نداشت در حالی که اشک شوق از چشمانش سرازیر شده و دو دستش را روی صورتش گرفته درخواست حسنی را برای ازدواج می‌پذیرد. 

این اتفاق جالب در هنگام مسابقه فوتبال بین تیم‌های مینه سوتا یونایتد و زلزله های سن خوزه در ورزشگاه آلیانز در لیگ برتر فوتبال آمریکا  رخ داد. گفتنی است؛ این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۴ ۱۶ تير ۱۴۰۰
خوشبخت بشن الهی همه انسان های زمین شاد باشن انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۵ تير ۱۴۰۰
لطفا پیگیری کنید مبلغ مهریه روهم اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۵ تير ۱۴۰۰
ایشالا تا آخر زندگی همینطور عاشق و وفادار بمونن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۵ تير ۱۴۰۰
چرا همشو نشونمون ندادین!!!!؟؟؟