معاون اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از شروع کلاس‌های تابستانه ویژه فرزندان مددجویان این نهاد از اوایل تیر ماه خبر داد.

سورگی معاون اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ثبت نام برنامه‌های اوقات فراغت از اوایل خرداد آغاز شده است و کلیه کلاس‌ها برای مددجویان تحت حمایت بصورت رایگان می‌باشد.

او با اشاره به اینکه کلاس‌ها در دو مکان کانون دائم فرهنگی تربیتی شهید آوینی بیرجند و کانون فرهنگی حضرت مهدی طبس برگزار می‌شود افزود: این کلاس‌ها برای سنین ۴ سال تا ۴۵ سال برگزار می شود.

سورگی با بیان اینکه گروه‌های هدف برگزاری کلاس‌های تابستانه کودکان ۴ تا ۷ سال، دانش آموزان ابتدایی و دانش آموزان متوسطه هستند اظهار کرد: دانشجویان، فارغ التحصیلان، بازماندگان از تحصیل، جوانان در شرف ازدواج و مادران نیز از این کلاس‌ها می‌توانند بهره‌مند شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان با اشاره به اینکه کلاس‌ها شامل حفظ ویژه قرآن کریم، تدبر در قرآن، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تجوید قرآن کریم و کلاس اندیشه خلاق و اوریگامی است ادامه داد: نمایش و عروسک گردانی، کلاس فن بیان و مجری گری، نقاشی، اعتقادی، ساخت کلیپ با موبایل، خیاطی، فتوشاپ و کامپیوتر از دیگر کلاس‌های در حال برگزاری است.

او بیان کرد: در بقیه شهرستان ها، مددجویان به کلاس‌های اوقات فراغت سایر ادارات و سازمان‌ها معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.