مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن ۲۶ نفر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۲۶ نفر از ابتدای امسال تا یازدهم تیرماه در مازندران غرق شدند که از این تعداد ۲۴ نفر مرد و ما بقی زن هستند.

او افزود:محمود آباد بر اساس این گزارش با ۷ نفر، بابلسر و چالوس هر کدام با ۴، جویبار با ۳، نوشهر و تنکابن هر کدام با ۲ نفر و شهرستان‌های نور، رامسر، عباس آباد، فریدونکنار هر کدام با یک فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین غرقی را داشتند.

دکتر عباسی گفت: بر اساس گزارش مراکز پزشکی قانونی استان، سنین ۲۱ تا ۳۰ سال با ۸ نفر بیشترین و سنین بالای ۶۰ سال با یک نفر کمترین فوتی ثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی اسان افزود: با توجه به اینکه بیشتر غرق‌شدگان از قشر جوان، غیربومی و مسافر هستند، به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی درباره نحوه استفاده مطلوب و ایمن از دریا نیاز به عزم ملی در سراسر کشور دارد و تلاش مسئولان استانی به تنهایی چاره ساز نیست.

دکتر عباسی گفت: هر ساله با فرا رسیدن فصل گرما هموطنان بسیاری برای گردشگری و استراحت در دامنه کوه و ساحل دریا به مازندران سفر می‌کنند که برخی از آن‌ها بازگشتی خوش ندارند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.