مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای جبرییل در شهرستان بیجار ارتقا یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه توسعه و ارتقا خدمات و سرویس‌های شبکه ارتباطات سیار در استان از برنامه‌های مخابرات منطقه است گفت: با همین هدف تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای جبرییل شهرستان بیجار از (G۲) به نسل سوم (G۳) ارتقا یافت.

حکمت خاطر نشان کرد: ساکنین محدوده این روستا پس از اجرای اقدامات لازم و توسعه سایت stb در نقطه مذکور شاهد افزایش سطح کیفی دیتا و خدمات تلفن همراه هستند.

او یادآور شد: همکاران با کنترل و انجام درایو تستِ سایت ارتقا یافته از افزایش سرعت و بهبود عملکرد آن اطمینان حاصل نموده اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: امکان ارسال پیام از طریق صدا، تصویر و متن و دسترسی سریع مشتریان به اطلاعات موجود در فضای مجازی، بهره گیری دانش آموزان و دانشجویان جهت آموزش‌های آنلاین و... از مزایای پروژه تعریف شده است که میتواند علاوه بر میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس‌های مخابراتی جلب اعتماد آن‌ها را نبست به برند مخابرات را به دنبال داشته باشد.

او بیان کرد: هم اکنون ۱۰۳ سایت bts در شهرستان بیجار نصب و راه اندازی شده است.

حکمت در پایان ضمن تشریح این مهم که در چند ماه اخیر تکنولوژی تعداد چشمگیری از سایت‌های تلفن همراه به نسل‌های سوم و چهارم ارتقا یافته اند اظهارداشت: برای عملیات‌های انجام شده سرمایه گذاری و اعتبارات شایانی صرف شده است.

در حال حاضر بیش از ۴۴ هزار و ۹۳۵ مشترک تلفن همراه از خدمات و محصولات ارتباطات سیار بهره می‌گیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.