جنبش حماس تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره حمله به نوار غزه را تلاشی برای ترمیم وجهه خدشه دار شده ارتش خود دانست و بر مقابله با اشغالگران تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربی، جنبش حماس تهدیدات مسئولان رژیم صهیونیستی درباره حمله جدید به نوار غزه را تلاشی برای ترمیم وجهه ارتش اشغالگر دانست.

حازم قاسم، سخنگوی این جنبش در پی تهدیدات بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم اشغالگر، اعلام کرد: کابینه اسرائیل قصد دارد با این تهدیدات وجهه ارتش خود را که به سبب عملکرد مقاومت فلسطین به شدت آسیب دیده است، ترمیم کند.

او افزود: این تهدیدات برای عرضه برخی توهمات به اسرائیلی هاست و ملت فلسطین به این تهدیدات عادت کرده است و این تهدیدات هیچ ترسی در دل فلسطینیان و مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

حازم قاسم تصریح کرد: ما برای بازپس گیری حقوق، سرزمین و مقدسات خود و به دست آوردن حق زندگی آزاد و با عزت و کرامت مبارزاتی قانونی را آغاز کرده ایم و با وجود همه تهدیدات به این مبارزات ادامه می‌دهیم.

پیشتر بنی گانتس تهدید کرد در صورتی که ارسال بالن‌های آتش زا از نوار غزه ادامه پیدا کند این منطقه را هدف حملات مجدد قرار خواهند داد. 

این در حالی است که شهرک‌نشینان صهیونیست شامگاه دیروز یک‌شنبه بخش‌هایی از اراضی کشاورزی فلسطینیان در روستای جالود در جنوب نابلس را به آتش کشیدند و اجازه اطفای حریق به فلسطینیان ندادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار