مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: بیمارستان سیار احسان در زاهدان مستقر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سعید سلیمانی  مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)که برای فراهم آوردن امکانات این بیمارستان به زاهدان سفر کرد، گفت:بیمارستان سیار که در محوطه بیمارستان علی بن ابیطالب زاهدان دایر خواهد شد، با ۲۶ تخت، ظرفیت خدمات رسانی به ۲۰۰ بیمار سرپایی را در روز دارد.

سعید سلیمانی افزود: دو میلیون ماسک، سه هزار دز رِمدسیویر، سه هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده، ده هزار گان پزشکی و ۵۰ هزار کیت تشخیص سریع کرونا از اقلامی است که برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر این که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از تمام امکانات خود برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان در بحران کرونا استفاده خواهد کرد، افزود: بنیاد احسان، تا کنون هزار کیت تست سریع برای جلوگیری و کنترل ویروس کرونا به این استان ارسال و ۲۰ گروه جهادی برای خدمات رسانی به بیماران کرونا و حتی امور مربوط به متوفیان این بیماری، تجهیز کرده است.

مدیر عامل بنیاد احسان گفت: همچنین این بنیاد روزانه پنج هزار پرس غذای گرم در بین مردم نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می‌کند.

راشکی، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان هم گفت: برای راه اندازی و تجهیز این بیمارستان، تهیه اقلام پزشکی و سایر خدمات، ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این سفر از بیمارستان‌های علی بن ابیطالب (ع)، بوعلی و مرکز غربالگری کرونای زاهدان بازدید و از کادر درمان تشکر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار