سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردکان گفت: مجتمع صنعتی چادرملو از صنایع دستی اردکان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمود ادیبان، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردکان گفت: مجتمع صنعتی چادرملو از صنایع دستی اردکان در مراحل آموزش، بسته بندی و فروش هنر هنرمندان این دیار کویری حمایت می‌کند.

او افزود: مجتمع صنعتی چادرملو در پی یک وظیفه اجتماعی به منظور حمایت از مشاغل خرد خانگی و صنایع دستی موجود در شهرستان، افراد با تجربه، فعال و تحصیل کرده را درزمینه بازاریابی به خدمت گرفته و به زودی حمایت‌های اثربخشی را در حوزه صنایع‌دستی از هنرمندان این عرصه انجام می‌دهد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردکان با بیان این که نگاه مشاور این شرکت حمایت از صنایع دستی است، تصریح کرد: در اولین اقدام، با گردآوری هنرمندان صنایع دستی در تمام رشته‌ها از مشکلات آن‌ها با خبر و توصیه‌هایی در خصوص برند سازی، تولید و فروش ارائه داده است.

ادیبان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی و فرهنگی، صنایع دستی بهترین و زیباترین راه برای اشاعه فرهنگ و ارزآوری است، گفت: صادرات محصولات صنایع‌دستی با برند ایرانی به خارج از مرز‌های ایران یکی از راه‌های مقابله با این جنگ اقتصادی است.

او در پایان ابراز امیدواری کرد دیگر صنایع بزرگ شهرستان نیز برای حمایت از این حوزه مهم در بخش میراث فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.