مهابادی:

کلید تمام بازی‌های ما دیدار برابر فجرسپاسی است

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما به بازی هفته آینده فکر می‌کنیم یک بازی مهم در شیراز برابر فجرسپاسی داریم که کلید تمام بازی‌های ما است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، داوود مهابادی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پس از برد سه بر صفر مقابل گل ریحان البرز در جمع خبرنگاران بیان کرد: این پیروزی را به مردم بوشهر تبریک می‌گویم. خدا را شکر توانستیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او ادامه داد: تمام دیدار‌هایی که پیش رو داریم فوق العاده استرس زا و پرفشار است بازی مقابل گل ریحان هم همین طور بود. تیم حریف در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی فشار زیادی به ما آورد. پس از گل اولی که به ثمر رساندیم روند بازیکنان بهتر شد و توانستند در شرایط بهتری قرار بگیرند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: از بازیکنانم کمال تشکر را دارم که با جان و دل بازی کردند و توانستیم سه امتیاز ارزشمندی را به دست آوریم و یک قدم جلوتر برویم. دو  فینال دیگر پیش رو داریم که امیدوارم در این دیدار‌ها دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

مهابادی عنوان کرد: ما به بازی هفته آینده فکر می‌کنیم یک بازی مهم در شهر شیراز داریم که ان‌شاءالله با لطف خدا و تلاش بچه‌ها بتوانیم با تفکر و شرایط ذهنی خوب بازیکنان، بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. کلید تمام بازی‌های ما بازی هفته آینده برابر فجرسپاسی است.


بیشتر بخوانید


در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در مقابل میزبان خود گل ریحان البرز به میدان رفت و این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

گل‌های شاهین را میلاد شعبانلو در دقیقه ۳۹، میلاد صارمی در دقیقه ۴۵ و مهدی مومنی در دقیقه ۹۳ وارد دروازه حریف کردند.

شاهین شهرداری بوشهر با سه امتیاز این بازی ۵۳ امتیازی شد و فقط با یک اختلاف امتیاز با تیم‌های رده اول تا سوم جدول در جایگاه چهارم قرار گرفت.

گل ریحان البرز هم با ۱۸ امتیاز در رده هجدهم و قعر جدول است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.