آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

رم به دنبال جانشین اسپیناتزولا

باشگاه آ اس رم در نظر دارد رمی بن سباینی بازیکن مونشن گلادباخ را به خدمت بگیرد. این بازیکن الجزایری قرار است جانشین لئوناردو اسپیناتزولا بازیکن ملی پوش رم شود که به دلیل مصدومیت در یورو ۲۰۲۰ برابر بلژیک چند ماه خانه نشین خواهد بود.

ژوزه مورینیو سرمربی رم امیدوار است به زودی با روی پاتریسیو سنگربان پرتغالی ولوز نیز قرارداد منعقد کند.

منچسترسیتی و پاری سن ژرمن در کمین مسی

تیم‌های منچستر سیتی و پاری سن ژرمن وضعیت لیونل مسی را در بارسلونا به دقت زیر نظر دارند. ستاره آرژانتینی که در حال حاضر رسماً بازیکن آزاد محسوب می‌شود بر سر قرارداد دو ساله‌ای با بارسا به توافق رسیده، اما باشگاه باید سقف دستمزد خود را به شدت کاهش دهد تا بتواند با مقررات مالی سازمان لالیگا هماهنگ شود.

در صورتی که این قرارداد نهایی نشود پاری سن ژرمن تلاش خواهد کرد تا مسی را وسوسه کند برای بازی کنار دوست قدیمی خود یعنی نیمار برزیلی به این تیم بپیوندد ضمن اینکه منچسترسیتی هم پیشنهادی برای او ارائه خواهد داد.

سرمربی جدید لیل معرفی شد

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و در حالی که به نظر می‌رسید کلودیو رانیری هدایت مدافع عنوان قهرمانی لیگ ۱ فرانسه را بر عهده خواهد گرفت، ژوسلا گوونک سرمربی سابق تیم‌های بوردو و گنگام به عنوان سرمربی لیل معرفی شد.

برایتون به دنبال هافبک سالزبورگ

باشگاه برایتون در نظر دارد انوک هافبک تیم ردبول سالزبورگ را به خدمت بگیرد. جذب این بازیکن ملی پوش زامبیا ۲۰ میلیون پوند هزینه در بر خواهد داشت با این وجود برایتون علاقه‌مند به خرید او است.

این در حالی است که گفته می‌شود برایتون تصمیم دارد یویس بیسوما هافبک خود را طی روز‌های آینده به یکی از تیم های آرسنال یا لیورپول منتقل کند.

راموس در آزمایش پزشکی پاری سن ژرمن

سرخیو راموس امروز (سه شنبه) در آزمایش پزشکی پاری سن ژرمن شرکت خواهد کرد تا به عنوان بازیکن آزاد به این تیم بپیوندد. این مدافع ۳۵ ساله پس از ترک رئال مادرید در ماه گذشته بر سر قرارداد دو ساله با پاری سن ژرمن به توافق رسیده است.

منچستر سیتی و بایرن مونیخ هم خواستار خرید این مدافع بودند، اما او ترجیح داد راهی لوشامپیونه شود.

شکایت فرناندز از بارسلونا

ماتیوس فرناندز بازیکن برزیلی تیم بارسلونا تصمیم دارد از بارسلونا شکایت کند. این بازیکن جوان تابستان سال گذشته به بارسا پیوست و در حالی که تا سال ۲۰۲۴ با کاتالان‌ها قرارداد داشت، قرارداد خود را با آبی و اناری پوشان فسخ شد.

فرناندز معتقد است این باشگاه همچنان به او بدهکار است. او تصمیم دارد مسئولان بارسلونا را به دادگاه بکشاند تا بتواند باقیمانده دستمزد خود تا سال ۲۰۲۴ را بگیرد.

یووه تمایلی برای خرید پیانیچ ندارد

بر اساس ادعای فابریتزیو رومانو خبرنگار معتبر اسکای اسپورت، باشگاه یوونتوس هیچگونه صحبتی با میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی بارسلونا نداشته است. مانوئل لوکاتلی ستاره ساسولو همچنان اولویت اول خرید این تیم است و قرار است دیداری بین سران دو باشگاه برگزار شود.

بارسلونا به پیانیچ پیشنهاد کرد با توافق دوجانبه قرارداد خود را فسخ کند، اما بازیکن سابق یووه این پیشنهاد را نپذیرفت.

عوار خواستار ترک لیون

باشگاه لیون اعلام کرده است که علت غیبت حسام عوار هافبک ۲۳ ساله لیون در تمرینات این تیم بیماری بوده است، اما حالا مشخص شده این بازیکن ۲۳ ساله خواهان ترک لیون است.

به دلیل جدایی ممفیس دیپای از لیون و پیوستن او به بارسلونا عوار هم از جایگاه خود در این باشگاه ناراضی است.

مذاکره بایرن مونیخ با گورتسکا و کومان

باشگاه بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد لئون گورتسکا و کینگزلی کومان با این دو بازیکن وارد مذاکره شده است. این دو بازیکن تابستان امسال مورد توجه چندین تیم قرار گرفتند. گورتسکا و کینگزلی کومان در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ برای تیم‌های ملی آلمان و فرانسه بازی کردند.

فیر پو آزمایش‌های پزشکی لیدز را پشت سر گذاشت

جونیور فیرپو بازیکن فصل گذشته بارسلونا آزمایش‌های پزشکی لیدز یونایتد را پشت سر گذاشت و امروز (سه شنبه) به عنوان بازیکن جدید این تیم معرفی خواهد شد.

منچستریونایتد در صدر فهرست مشتریان کاماوینگا

شانس باشگاه منچستر یونایتد برای جذب ادواردو کاماوینگا ستاره ۱۸ ساله رن بیشتر از رئال مادرید و پاری سن ژرمن است. رئال و پاری سن ژرمن از مدت‌ها قبل برای خرید این بازیکن جوان ابراز علاقه کرده بودند، اما حالا شانس سولشر برای جذب او بسیار بیشتر از سایر باشگاه ها است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار