انفجار در کارخانه گاز کُنیکو در دیرالزور سوریه/ شلیک ۹ موشک به سوی پایگاه کُنیکو

منابع خبری از صدای ۴ انفجار در داخل پایگاه کارخانه گاز کُنیکو در دیرالزور که محل استقرار سربازان آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی است خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، صدای ۴ انفجار با منشأ ناشناخته در داخل پایگاه کارخانه گاز کُنیکو، در استان دیرالزور سوریه شنیده شد.

این کارخانه محل استقرار سربازان آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی است.

انفجاری دیگر در پایگاه کُنیکو آمریکایی‌ها در حومه دیرالزور

کانال تلگرامی صابرین نیوز پس از وقوع انفجار در پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی چاه نفتی «عمر» واقع در استان دیرالزور (سوریه)، از وقوع انفجاری دیگر در یک پایگاه ائتلاف در همان منطقه گزارش داده است.

براین اساس، پایگاه کُنیکو که تحت تسلط نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در حومه دیرالزور است مورد اصابت چندین موشک قرار گرفت.

طبق این گزاش ۹ موشک به داخل پایگاه کُنیکو سقوط کرده و نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در وضعیت حداکثر آماده باش در منطقه به سر می‌برند.

از سوی دیگر شبکه المیادین نیز از شنیده شدن چهار انفجار با منشأ ناشناخته در داخل پایگاه کارخانه گاز کنیکو و درست درمحل استقرار نظامیان آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی خبر داده است.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا نیز در مصاحبه خود با شبکه الجزیره، اعلام کرده است که تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر حمله به نیرو‌های آمریکایی در سوریه منتشر نشده است.

وین ماروتو، سخنگوی نیرو‌های ائتلاف آمریکایی نیز مدعی شده است که، گزارش‌های منتشر شده درباره حمله به نیرو‌های آمریکایی در سوریه با راکت، واقعیت ندارد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، منابع محلی گفتند تعدادی راکت به داخل پایگاه نظامی نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در میدان نفتی العمر در حومه شرقی دیر الزور اصابت کرد.

آن‌ها افزودند: نیرو‌های اشغالگر آمریکایی منطقه‌ای را که هدف حمله قرار گرفت بستند و مشخص نشده است که آیا این حمله در میان نظامیان اشغالگر آمریکایی کشته یا زخمی بر جای گذاشته یا خیر.

بالگرد‌های اشغالگران آمریکایی پس از این حمله بر فراز منطقه به پرواز در آمدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۴ تير ۱۴۰۰
سود سهام عدالت ۵۰ درصد قبل از عید حدود ۹۰ هزار تومن واریز شد، الآن ۷۱ هزار تومن واریز شد. واقعاً چجوری حساب کردن که ۵۰ درصدِ اول ۹۰ هزاره و ۵۰ درصدِ دوم ۷۱ هزار؟؟؟ بقیه پول من کو؟؟؟
آخرین اخبار