جعفری بر ضرورت پیگیری و تسریع سایر دستگاه‌ها در صدور اسناد مالکیت املاک دولتی، تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در جلسه‌ای که به منظور بررسی روند صدور اسناد مالکیت املاک استانداری کردستان و فرمانداری‌های تابعه برگزار شد، اظهار داشت: طی سه سال اخیر اقدامات خوبی با همکاری استانداری و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در این خصوص انجام شده است.

او بر ضرورت پیگیری کلیه ادارات و نهاد‌های استان در راستای مستندسازی و صدور اسناد املاک دولتی تاکید کرد.

جعفری افزود: با توجه به تشکیل کمیته مربوطه در استان به ریاست استاندار، پیگیری و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و قرار شد اداراتی که موفق عمل کرده اند بخصوص اداراتی که برای ۱۰۰ درصد املاکشان سند صادر شده، مورد تشویق قرار گیرند.

او خاطرنشان کرد: اداراتی که اسناد مالکیت املاک آن‌ها هنوز صادر نشده، باید پیگیری‌های خود را سرعت بخشند و اقدامات آن‌ها از طریق دفتر برنامه ریزی، تحول و نوسازی اداری استانداری رصد خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار اظهار داشت: ادارات کل ثبت اسناد و املاک و منابع طبیعی استان در یک سال اخیر اقدام به صدور سند برای ۲۵۰ هزار هکتار اراضی منابع طبیعی استان تا قبل از سال ۹۹ و سند دار شدن مجموعاً یک میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار اراضی منابع طبیعی استان کرده اند که این اقدام قابل تقدیر است.

جعفری افزود: این آمار نشان می‌دهد دستگاه‌های مربوطه از جمله منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان، در این خصوص پیگیری و هماهنگی خوب و مناسبی با هم داشته اند و امیدواریم این روند در استان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.