بارلا، هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا به تمجید از ژاوی و اینیستا، ستاره‌های سابق تیم ملی اسپانیا پرداخت.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیکولو بارلا، هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا قبل از دیدار مقابل تیم ملی اسپانیا در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰)  اظهار کرد: تیم ملی فوتبال اسپانیا در سال‌های گذشته بازیکن‌های بزرگی مانند ژاوی هرناندز و اینیستا را در خط هافبک خود داشته است. بازیکنانی که برای نه تنها من، بلکه تمام فوتبالیست‌های جهان الهام بخش هستند و نمی‌توان از آن‌ها به خوبی یاد نکرد.

او ادامه داد: اسپانیایی‌ها اکنون هافبکی مانند سرخیو بوسکتس را در تیم خود دارند. بازیکنی که سال‌های متوالی است یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خود بوده و همیشه روی عملکرد تیم خود تاثیر مثبت گذاشته است.

بارلا در ارتباط با هافبک‌های تیم ملی ایتالیا نیز گفت: وراتی و جورجینیو ۲ بازیکن خارق العاده هستند که می‌توانند شرایط هر مسابقه را برای ما تغییر دهند و تیم ما را در زمین بازی به خوبی هدایت کنند. این ۲ بازیکن همیشه در شرایط بحرانی بهترین راه حل را تشخیص می‌دهند و انتخاب می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا سه شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه ومبلی لندن در چارچوب اولین مسابقه مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار