محمد رحیمی گفت:تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی از اولویت‌های برنامه‌ریزی سازمان صمت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،رئیس و کارکنان سازمان صمت استان ایلام به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار نمودند.

محمد رحیمی رئیس سازمان صمت استان ایلام در این دیدار به تشریح وضعیت صنعت و معدن استان پرداخت و گفت: استان ایلام ۴۹۳ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۱۵۴ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰ هزار و ۳۷ نفر می‌باشد.
رضا محمد رحیمی افزود: تسریع در تکمیل پروژه‌های مهم از برنامه‌های اصلی به منظور حل مشکلات در حوزه اقتصادی است.

محمد رحیمی به بیان پنج محور برنامه عملیاتی تدوین شده در حوزه تولید و تجارت پرداخت و افزود: فعال‌سازی واحد‌های را کد با حجم سرمایه‌گذاری بالا در دستور کار است و با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و دادستانی مرکز استان سال گذشته ۲۵ واحد غیر فعال به چرخه تولید بازگشت و برای سال جاری نیز ۳۰ واحد را کد شناسایی شده است.

رئیس سازمان صمت ایلام به پیگیری مشکلات تولیدکنندگان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مرکز شبانه روزی رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان پرداخت و اضافه کرد:خوشبختانه عزم جدی در همه دستگاه‌های دخیل در امر تولید برای رفع مشکلات حوزه تولید و تجارت وجود دارد و مطابق ارزیابی‌های صورت گرفته سال گذشته رتبه دوم کشوری در این حوزه کسب گردید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.