از شرکت پیرمرد ۸۴ ساله در کنکور امسال تا صف ورود به آزمون را در این گزارش ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با آغاز آزمون سراسری در استان مرکزی حال و هوای کنکور ۱۴۰۰ حال و هوای متفاوتی برای هریک از داوطلبان بود.

برای اینکه بیشتر  شما رو در جریان حال و هوای داوطلبان قرار بدیم  زهرا امانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی به حوزه آزمون سری زدو تو گزارشش از  شرکت پیرمرد ۸۴ ساله در کنکور  تا صف ورود به آزمون رو در گزارش  خودش به تصویر کشید.

محمودی دستیار نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی گفت: امسال در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها ۲۲ هزار و۲۷۵ از استان مرکزی حضور دارند که ۱۴ هزارو ۴۱۱ نفر ان‌ها زن و ۷ هزار و ۸۶۴ نفر مرد هستند.

محمودی با بیان اینکه کنکور سال ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه در ۴ رشته به مدت ۴ روز برگزار شد افزود: بدلیل شیوع ویروس کرونا آزمون سراسری امسال در چهار روز در نوبت صبح برگزار شد تا در نوبت عصر فرصت برای ضدعفونی حوزه‌های امتحان وجود داشته باشد.

او اضافه کرد:فرایند برگزاری آزمون ساعت ۸ صبح آغاز  و آزمون امسال با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد .

 دستیار نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی تصریح کرد: افرادی هم که مبتلا و یا مشکوک به ویروس کرونا بودند  بر اساس ارایه مستندات پزشکی ازمون آن‌ها در محل بستری و یا در اتاق ایزوله برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.