
تصور کنید هیچ محدودیتی در کارهایی که میتوانید با سازمان خود به پایان برسانید، وجود ندارد و این ۷ سؤال راجع به تجارتتان را از خود بپرسید.
اغلب رهبران بزرگ به کار خود به عنوان یک مأموریت نگاه میکنند و آنها بینش کلی به چیز بزرگتر و عالیتری دارند که فراتر از خودشان است.
بیشتر بخوانید
۷ سؤال برای رهبران تجاری
در بازارهایی با شرایط سخت و طاقتفرساست که موفقترین و بادوامترین شرکتها به هفت روش کلیدی سرمایهگذاری میکنند و به موفقیت میرسند و این اصول برای موفقیت تجاری پایدار در اینجا به عنوان سؤالاتی ارائه شده است که باید از خود بپرسید:
۱ – رهبری شما
چه نتایجی از شما انتظار میرود و اعضای گروه شما از چه نیازهایی برای کمک به پتانسیل کامل خود در تجارتتان برخوردار هستند؟
۲ – برنامه شما
برنامه شما برای ایجاد فروش و سودآوری بیشتر چیست و چگونه کار میکند؟ آیا راه بهتری وجود دارد؟
۳ – تیم شما
چگونه افراد بزرگ را جذب میکنید و آنها را در تیم خود نگه میدارید و به آنها الهام میدهید تا در دستیابی به نتایج تجاری شما بهترین عملکرد را داشته باشند؟
۴ – محصول شما
در تولید چه محصولی عالی هستید، مشتریان ایدهآل شما چه کسانی هستند و چه محصول و یا خدماتی، آن دسته از مشتریان را جذب خواهند کرد؟
۵ – بازاریابی شما
مزیت رقابتی شما چیست؟
آن فاکتوری که باعث میشود محصول و یا خدمات شما در مقایسه با دیگر خدمات موجود در بازار، بهتر باشد چیست و چگونه میتوانید این مزیت را به مشتری بالقوه خود نشان دهید؟
۶ – فروش شما
مشتریان بالقوه شما باید با چه چیزی متقاعد شوند تا بخواهند به جای رقبایتان از شما خرید کنند؟
۷ – تجربه مشتری شما
مشتریها به چه چیزهایی نیاز دارند و چه چیزهایی را میخواهند و چه کاری میتوانید برای خوشحال کردن آنها انجام دهید که دوباره از شما خرید کنند و با اشتیاق در مورد تجارت شما به دوستانشان بگویند؟
این سؤالات را درباره تجارت خود از خودتان بپرسید و در نظر داشته باشید که باید بتوانید با اطمینان به آنها پاسخ دهید.
رهبران عالی میتوانند بهترین اقدام را برای دستیابی به موفقیت در تجارت تعیین کنند.
برگرفته از مقاله برایان تریسی
بیشتر بخوانید
ترجمه از فاطیما میرزایی
انتهای پیام/