طبق آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۸ نفر به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان افزوده شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در حالی که دیروز تعداد کسانی که مبتلایان به کرونا در استان بوشهر ۵۳ هزار و ۸۶۳ نفر اعلام شده بود امروز این عدد به ۵۴ هزار و ۳۵۱ نفر رسیده است یعنی ۴۸۸ نفر در همین شبانه روز گذشته به این ویروس دچار شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر امروز تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۳۹۵ نفر اعلام کرده و گفته است: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۷۲ نفر به کرونا، قطعی است.

دکتر سعید کشمیری با اشاره به اینکه اکنون ۴۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از این تعداد ۱۵ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

او با اشاره به فوت ۸ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا، عنوان کرد: چهار مرد ۸۳، ۶۲، ۳۹ و ۲۴ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی و سرطان و چهار زن ۸۲، ۶۴، ۶۰ و ۵۵ ساله با سابقه بیماری قلبی و دیابت قربانیان جدید کرونا در استان بوشهر هستند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۹۵ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۷۹ نفرشان به کرونا دچار شده بودند.

کشمیری افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۴ هزار و ۳۵۱ بوشهری به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۲۷۸ نفر هم به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.