رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با هدف صیانت از سلامت کارکنان اداری و قضایی اتاق خدمات پزشکی و معاینات بالینی در دادگستری راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری، در حاشیه راه اندازی این اتاق که با همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی انجام شد، اظهار داشت: این اقدام در اجرای سیاست‌های حمایتی قوه قضائیه مبنی بر افزایش سطح رفاهی کارکنان و به منظور افزایش خدمات رسانی بهتر و کیفی سازی امور انجام پذیرفت.

او تصریح کرد: کار در دستگاه قضایی، یک کار پر فشار و سخت و طاقت فرساست که موجب ایجاد مشکلات روحی و جسمی در کارکنان می‌شود، لذا با تلاش‌های صورت گرفته، محلی برای اخذ خدمات درمانی و مشاوره‌ای در ساختمان دادگستری ایجاد شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، با اشاره به وضعیت روحی نامناسب و برخی از پریشانی‌های مراجعین به دستگاه قضایی، ابراز داشت: در پار‌های از موارد حتی مراجعین به دادگستری نیز دچار مشکلاتی می‌شوند که نیاز می‌شود که در لحظه  وضعیت جسمی و روانی آنان مورد ارزیابی کادر درمان قرار گیرد که این اقدام می‌تواند در زمینه تکریم ارباب رجوع نیز اقدامی مؤثر باشد.

او تأکید کرد: اتاق ارائه خدمات پزشکی و بالینی می‌تواند از بسیاری از مشکلات جسمی و روحی که به واسطه شلوغی کار، نادیده گرفته می‌شود، پیشگیری کند و با تسهیل فرایند درمان از درگیری بیش از حد منابع انسانی دستگاه در آینده پیشگیری نماید.

شایان ذکر است این اقدام با تلاش مجموعه معاونت مالی دادگستری و همراهی معاونت منابع انسانی به سرانجام رسید و مقرر است این شاکله ارائه خدمات پزشکی و بالینی در سایر ساختمان‌ها و حوزه‌های قضایی نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.