استاندار بوشهر گفت: با افتتاح یک طرح مهم درمانی در هفته‌های آینده مطالبه بحق مردم عالی‌شهر برای توسعه زیرساخت درمانی محقق می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در بررسی روند اجرا طرح‌های عمرانی در شهر جدید عالی‌شهر توسعه زیرساخت‌های درمانی را یکی از مطالبات مهم ساکنان این شهر دانست و بیان کرد: طرح مهم درمانی در عالی‌شهر در هفته‌های آینده تکمیل می‌شود و به این ترتیب مطالبه بحق مردم این شهر محقق خواهد شد.

او از تخصیص ۶ میلیارد تومان برای اجرای طرح درمانی و سایر طرح‌های عمرانی در عالی‌شهر خبر داد و افزود: با تخصیص اعتبارات استانی امید داریم طرح‌های عمرانی در این شهر بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شود.

استاندار بوشهر یکی دیگر از مطالبات مهم مردم عالی‌شهر را توسعه واحدهای آموزشی برشمرد و گفت: با توجه به سرریز جمعیت بوشهر در عالی‌شهر، کمبود واحدهای آموزشی از مشکلات مهم این شهر است که بر این اساس دو واحد آموزشی طبق تعهد پیمانکاران تا آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح خواهد شد.


بیشتر بخوانید


گراوند با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌ها در عالی‌شهر شده است، بیان کرد: با تسریع در اجرای طرح‌ها امید است امسال بخش مهمی از آن‌ها افتتاح و سبب آسایش و رفاه مردم این شهر شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.