مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو امروز، ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ با حضور مهدی علی‌نژاد (معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان)، سید محمد پولادگر (رئیس فدراسیون تکواندو)، کیکاووس سعیدی (دبیرکل کمیته ملی المپیک) و زهرا سروی (نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو) در سالن فارسی آکادمی المپیک برگزار شد.

روسای هیئت‌های استانی و اعضای مجمع که در تهران حضور ندارند، با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه به صورت مجازی در این مجمع شرکت کردند.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون به ارائه گزارش عملکرد فدراسیون تکواندو پرداخت و سپس حسابرس، خزانه دار و بازرس این فدراسیون نیز گزارش خود را به اعضای مجمع ارائه کردند.

میرهاشم حسینی، آرمین هادی‌پور و ناهید کیانی المپین‌های کشورمان در توکیو به دلیل قرنطینه در مجمع امروز غایب بودند. مهرو کمرانی و فریبرز عسکری، سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو مانند المپین‌ها به صورت آنلاین در این مجمع شرکت کردند.

مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در این جلسه بیان کرد: فدراسیون تکواندو یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌ها است. متاسفانه تنها نیمه خالی لیوان دیده می‌شود، اما ویژگی ورزش برد و باخت است. شب گذشته دیدار اوکراین و انگلیس را تماشا کردم و دیدم این دیدار ۴ بر صفر به سود انگلیس تمام شد. رفتار مربیان با ورزشکاران لذت بخش بود. در ایران، هر ورزشی را که می‌بینیم فکر می‌کنیم میدان جنگ است. فشار آوردن به مربیان و مدیران اشتباه است. از فدراسیون تکواندو راضی هستیم.

او گفت: اینکه در المپیک چه اتفاقی رخ دهد مهم نیست. بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی و ... پیش روی تکواندو است. در ریو نتیجه خوبی نگرفتیم، اما هجمه‌ها علیه تکواندو درست نبود، چون تکواندوکاران در مسابقات بعدی خوب کار کردند. مدیریت و ثبات مدیریتی به تکواندو کمک کرده است. ضعف‌هایی هم در تکواندو وجود دارد و انتقادات تند در اتاق‌های در بسته انجام می‌شود. فدراسیون تکواندو، فدراسیون موفقی است. کمتر از ۲۰ روز دیگر المپیک شروع می شود. روی تکواندو حساب باز کرده ایم و اگر بازیکنان این رشته عملکرد خوبی داشته باشند، اتفاق خوبی رخ می دهد.


بیشتر بخوانید


علی‌نژاد عنوان کرد: خطاب به المپین‌ها می‌گویم عملکرد خوب برای ما مهم است. المپین‌ها همین که به سهمیه رسیدند کار بزرگی کرده اند و برخی از کشور‌ها کمتر از ما سهمیه گرفته اند.   شاید هر کشوری بود با تیم نصفه و نیمه نتیجه نمی‌گرفت. امیدوارم ۳ ورزشکار المپیکی ما به راحتی  تمرین کنند. در المپیک باید بهترین عملکرد را داشت. یک لحظه غفلت در این مسابقات ناخوشایند است. مسابقات آسیایی باعث شد تا تکواندوکاران هوشیار شوند و بدانند همه برای کسب نتیجه می‌آیند. امیدوارم ۱۸ مرداد با یک خاطره خوب المپیک را پشت سر بگذاریم و مردم ایران از تماشای نمایش ورزشکاران لذت ببرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار