استاندار یزد از اعطای میزبانی بخشی از جشنواره تئاتر فجر به استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد گفت: خواستگاه فرهنگ و هنر یزد در کشور زبانزد است و این استان با سابقه فرهنگی و اجتماعی و توانمندی‌های اقتصادی می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای جشنواره بین المللی فجر باشد.

استاندار یزد در ادامه اظهار داشت: در طول چند سال گذشته، برگزاری موفق جشنواره‌های مختلف نشان دهنده مشارکت خوب مردم استان، هنرمندان و دستگاه‌های اجرایی بوده که جای امیدواری دارد تا بتوانیم در این میزبانی نیز سربلند باشیم.

او با اشاره تجربیات خوب یزد در برگزاری جشنواره‌های مختلف تصریح کرد: روحیه مناسب تعامل و همدلی که در استان است، با تغییر هر مدیریتی پابرجا می‌ماند و یقینا با هر رویکردی این همدلی پابرجا است و یزد در این زمینه نیز میزبان شایسته است.

مدیرکل هنر‌های نمایشی کشور نیز گفت: جشنواره بین المللی تئاتر فجر با یک اعتبار ۴۰ ساله جشنواره معتبری در جهان محسوب می‌شود که بسیاری از هنرمندان و گروه‌های هنری در ایران نیز برای حضور در این جشنواره برنامه ریزی می‌کنند و هرساله شاهد حمایت هنرمندان فراوانی از این رویداد هنری هستیم.

قادر آشنا افزود: استان‌های زیادی متقاضی میزبانی از بخش‌های مختلف جشنواره بین المللی فجر هستند که میتواند یک چالش بزرگ محسوب شود، اما وقتی یزدی‌ها پیشنهاد دادند، با توجه به سابقه هنر در یزد و سایر بررسی‌های همکاران، این پیشنهاد پذیرفته شد.

او همچنین اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های ما جابجایی دولت و تغییرات احتمالی مدیران است که امیدواریم تدابیر به گونه‌ای اندیشیده شود که دبیر جشنواره فجر از بابت برگزاری با کیفیت جشنواره اطمینان خاطر داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۳۸ ۱۴ تير ۱۴۰۰
فکری به حال طرح اقدام ملی مسکن در یزد کنید که 40 میلیون یکساله دست بانک مسکن افتاده