مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: از هزار و ٧٠٠ فقره انشعاب غیرمجاز آب در خراسان رضوی، هزار و ١٠٠ فقره از آن به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدابراهیم علوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: پایش و شناسایی انشعابات غیرمجاز خراسان رضوی در امسال حدود ۲ برابر سال گذشته بوده است و از ابتدای امسال هزار و ٧٠٠ فقره انشعاب غیرمجاز آب در خراسان رضوی شناسایی شده است که هزار و ١٠٠ فقره از آن با پیگیری شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی به انشعاب مجاز تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: سال گذشته پنج هزار و ٧٠٩ انشعاب غیرمجاز در خراسان رضوی شناسایی شده بود اما امسال با افزایش پایش ها، پیش بینی می‌شود ١٢ هزار انشعاب غیرمجاز شناسایی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ادامه داد: نیاز آبی سالانه خراسان رضوی ٢٤٠ میلیون متر مکعب است.

علوی با اشاره به کاهش بارش‌ها و کمبود منابع آبی در خراسان رضوی بیان کرد: تنها راه ارائه پایدار خدمات تامین آب شرب، مدیریت مصرف و بهینه مصرف کردن آب است؛ حدود ٢.٥ تا سه درصد آب آشامیدنی خراسان رضوی سالانه معادل ٦ میلیون متر مکعب برای آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود که تلاش داریم از طریق جایگزینی پساب، این میزان را به حداقل برسانیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.