مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۰۰ دستگاه کامیون جهت حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی به خوزستان اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در نشست با انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل گفت: ۷۰ درصد نهاده‌های دامی متعلق به استان اردبیل از بندر امام خمینی (ره) حمل شده و ۳۰ درصد نیز درحال حمل است.

او حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌ها موظف شده اند برای هر کامیونی که از بندر امام نهاده دامی و کالای اساسی به استان حمل نماید در سالن اعلام بار ۲ مرتبه بدون نوبت به مقصد خوزستان بار ارائه کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و افزود: صدور بارنامه برای کلیه شرکت‌های حمل ونقل استان از مبدا بندرامام به مقصد استان اردبیل برای کالا‌های سویا، ذرت و جو فراهم شده است.

وثوقی افزود: در راستای ترغیب رانندگان عزیز جهت اعزام به بندر امام خمینی (ره)، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن شرکت‌های حمل و نقل اگر راننده‌ای به مقصد خوزستان بار حمل نموده و از بندر امام به مقصد استان اردبیل کالای اساسی حمل نماید با ارائه بارنامه رفت و برگشت می‌تواند ۱۰ درصد کمیسیون دریافتی شرکت از بابت رفت را بازپس گیرد.

او از جابجایی یک میلیون تن کالا در فصل بهار در استان اردبیل خبر داد و افزود: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزارو ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.